مجله پزشکی

جدیدترین و پرفروش ترین دستگاه های پالس اکسیمتر در سال ۲۰۲۱

choicemmed oxywatch c29 ..

جدیدترین و پرفروش ترین دستگاه های پالس اکسیمتر در سال ۲۰۲۱

پزشکان ممکن است پالس اکسیمتر را برای افرادی با شرایط خاص سلامتی که نیاز به اندازه گیری میزان اکسیژن خون در خانه دارند توصیه کنند. این دستگاه ها ممکن است برای افراد در هر سنی مفید باشد. همچنین پالس اکسیمتر می تواند به افرادی که برای ورزش تمرین می کنند یا در فعالیت های هوازی دیگر مانند کوهنوردی مشغول هستند کمک کند. این دستگاه یک روش بدون درد و قابل اعتماد برای بررسی میزان اکسیژن موجود در خون شما است.پالس اکسیمتر یک وسیله الکترونیکی است که فرد برای اندازه گیری میزان اکسیژن در گلبول های قرمز خون خود به انگشتان ، پیشانی ، بینی ، پا ، گوش ها یا انگشتان پای خود متصل می کند. انجمن ریه آمریکا (ALA) بیان می کند که اگر افراد دچار تنگی نفس یا بیماری ریوی یا قلبی شوند ، پزشکان ممکن است این دستگاه را توصیه کنند. این دستگاه بدون نیاز به گرفتن نمونه خون نتایج سریع را ارائه می دهد. این به پزشکان کمک می کند تا تشخیص دهند که آیا فرد به اکسیژن اضافی نیاز دارد یا خیر. در صورت نیاز به اکسیژن اضافی بیمار بایستی از کپسول اکسیژن یا دستگاه اکسیژن ساز استفاده نماید.

در بیماریهایی نظیر کرونا ، آسم ، آپنه،فیبروس و  پنومونی ممکن است بیمار دچار کمبود اکسیژن شود. اگر نگران میزان اکسیژن خون خود هستید ، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید ، اما یک پالس اکسی متر می تواند به طور منظم سطح شما را به صورت روزانه بررسی کند. علائم شما ممکن است خفیف باشند ، اما افت ناگهانی اشباع اکسیژن خون می تواند زنگ هشدار اولیه برای مراجعه سریع به پزشک باشد.  معمولا در یک فرد سالم  میزان اکسیژن اشباع بین ۹۵% تا ۹۸%   است.

 

در هنگام خرید پالس اکسیمتر به نکات زیر توجه کنید:
  • دقت دستگاه: دستگاهی را انتخاب کنید که بیش از ۲%  خطا نداشته باشد
  • عمر باتری: عمر باتری ها چقدر است؟ معمولاپالس اکسیمترها باید دارای باتری هایی باشند که ۳۰ تا ۴۰ ساعت کار می کنند تا بتوانند سالها دوام بیاورند
  • صفحه نمایش: آیا دستگاه دارای صفحه نمایش آسان برای خواندن در شرایط نوری مختلف است؟همیشه به دنبال مواردی مانند نمایشگرهای دارای نور پس زمینه و نمایشگرهای چرخان باشید
  • دستگاه دارای آلارم وهشداردهنده: آیا دستگاه پالس اکسیمتر به شما در مورد کم بودن باتری هشدار می دهد ، آیا هنگامی که اکسیژن کم دارید یا ضربان قلب شما کم است آلارم می دهد یا خیر؟
بهترین پالس اکسیمترهای دنیا در سال ۲۰۲۱:
  1. بیشترین امتیاز کسب شده : پالس اکسیمتر برند CHOICEMMED مدل  C21

هنگامی که محققان دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو شش پالس سنج انگشتی ارزان قیمت را آزمایش کردند ،پالس اکسیمتر برند چویس مد  مدل CMS-50DL  یکی از دو موردی بود که اشباع اکسیژن را دقیقاً به اندازه کافی برای مطابقت با معیارهای سازمان بین المللی استاندارد (ISO) خواند. ، این دستگاه پزشکی مورد تأیید FDA است ، بنابراین استاندارد کیفیت مطابق با الزامات خاصی است. عملکرد این دستگاه علاوه بر دقت ، ساده است . اشباع اکسیژن شما را از طریق حسگر انگشت اندازه گیری می کند و میزان اشباع اکسیژن خون و همچنین ضربان قلب متوسط را نشان می دهد.

 همین حالا می توانید با کلیک روی عکس محصول آن را با بهترین قیمت از سایت ما خرید فرمائید

باتری های این نوع پالس اکسیمتر می توانند بین ۳۵ تا ۴۰ ساعت دوام بیاورند و دستگاه به طور خودکار پس از پنج ثانیه خاموش می شود تا عمر باتری بیشتر شود. از همه مهم تر ، این یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های موجود در بازار است که در امریکا و در سایت آمازون در حدود ۲۰ دلار قیمت دارد. دارای صفحه رنگی و نمایشگر منحنی ضربان قلب است و اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک بررسی دقیق و سریع  اکسیژن خون باشد ، این دستگاه کار را بسیار بهتر از بقیه مدل ها انجام می دهد.

 

  1. دستگاه مناسب برای کودکان ZACURATE KIDS:

اکثر پالس اکسیمترهای معمولی برای خواندن انگشتان کوچک و نازک کودکان مشکل دارند. اما این نسخه برای کودکان متناسب با انگشتان کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال ساخته شده است و در قرائت آن کاملاً دقیق است. و چهره یک طراحی زیبا از خرس قطبی را نشان می دهد . صفحه آن امکان چرخش دارد و به شما امکان می دهد جهت اعداد را بچرخانید تا از جلوی فرزند شما یا در کنار آنها قابل خواندن باشد. همچنین ضربان قلب را می خواند . با یک مجموعه باتری می تواند تا ۴۰ ساعت کار کند و دارای نمایشگر عمر باتری روی صفحه نمایش است .

  1. پالس اکسیمتر INSIGNIA

این دستگاه دارای ده مدل تنظیم نور بوده ومجهز به نمایشگر چهار جهته است. از معایب آن قیمت بالای آن ( حدود ۵۰ دلار) است.

  1. بهترین پالس اکسیمتر قابل اتصال به موبایل بوسیله بلوتوث: iHealth Air Wireless

این دستگاه یکی از کامل ترین مدل های پالس اکسیمتر است که امکان بررسی و تحلیل نتایج اندازه گیری شده را بر روی تلفن همراه برای شما فراهم می آورد .از معایب آن هم قیمت گران آن (حدود ۷۰ دلار) است

  1. پالس اکسیمتر AccuMed  مدل  CMS-50D

قیمت این دستگاه حدود ۲۲ دلار بوده و برای همه سنین از کودکان بالای چهار سال تا بزرگسالان کار می کند. خاموش شدن خودکار باتری عمر باتری AAA را تا ۳۲ ساعت افزایش می دهد و صفحه LED به طور خودکار به حالت عمودی یا افقی می چرخد و نتایج خواندن را آسان می کند. تنها با وزن ۵۰ گرم ، واحد AccuMed به قدری سبک وزن است که می تواند در هر مکانی جا بگیرد و به همین دلیل می توانید آن را برای خواندن با خود ببرید.

جالب است بدانید آخرین نسخه اپل واچ (سری ۶) با قیمت ۴۴۰ دلار دارای پالس اکسیمتر است.  این دستگاه قرار نیست به عنوان یک وسیله پزشکی مورد استفاده قرار گیرد ، اما اگر به هر حال یک Apple Watch خریداری می کنید ، این عملکرد ارزش امتحان کردن را دارد.

 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare