مجله پزشکی

لیفت صورت و ملاحظات قبل از عمل

لیفتینگ صورت

لیفت صورت و ملاحظات قبل از عمل

محبوبیت جراحی زیبایی رو به افزایش است. با پیشرفت تکنولوژی و فرآیندها ، روش های زیبایی به سطوح جدیدی از برتری و نوآوری رسیده است. انجمن جراحان پلاستیک زیبایی انگلستان (BAAPS) افزایش افرادی را که تحت درمان های مختلف زیبایی قرار گرفته اند گزارش کرده است. از جمله این موارد می توان به لیفت صورت اشاره کرد که نسبت به سال ۲۰۱۹ به میزان  ۹ درصد افزایش داشته است. بسیاری از افرادی که به دنبال لیفت صورت هستند ، اغلب نمی خواهند پس از درمان شبیه افراد دیگری به نظر برسند. در عوض ، آنها می خواهند شبیه نسخه جوانتر و استراحت شده خود باشند. پس از یک سال چالش برانگیز ، برخی احساس می کنند تأثیرات آن بر ظاهر آنها قابل مشاهده است. این یکی از دلایلی است که بسیاری از آنها به دنبال سرمایه گذاری در لیفت صورت هستند و اکنون می توانند کارهای زیبایی را انجام دهند. اگر قصد سرمایه گذاری در لیفت صورت را دارید ، چند نکته را در نظر بگیرید که در تصمیم گیری به شما کمک می کند.

 ۱.  بودجه خود را بررسی کنید

قبل از در نظر گرفتن لیفت صورت ، بودجه خود را بررسی کنید. در حالی که کلینیک های متعددی در دسترس هستند ، هر کدام قیمت رقابتی ارائه می دهند ، اما شهرت و تجربه جراح شما  برای ارائه نتایج عالی ضروری است. این موضوع می تواند برای شما پرهزینه باشد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که نتیجه نه تنها انتظارات شما را برآورده می کند بلکه از آنها فراتر می رود.خوشبختانه بسیاری از کلینیک ها به این سوال که لیفت صورت در کلینیک آنها چقدر هزینه دارد ، پاسخ خواهند داد.  شما قبل از مراجعه می توانید در مورد هزینه ها و آنچه از درمان انتظار دارید از آنها بپرسید و یا وب سایت و پیج اینستاگرام آنها را به دقت بازدید کنید. با استفاده از این اطلاعات همراه با بررسی ها ، می توانید در مورد اینکه آیا مایل هستید این مبلغ را بپردازید ، آگاهانه تصمیم بگیرید.

۲.  این لیفت چه مدت دوام می آورد

لیفت صورت یک سرمایه گذاری خواهد بود ، بنابراین می خواهید بدانید چند سالبر روی پوست شما موثر خواهد بود. به طور متوسط لیفت صورت حدود ۱۰ سال دوام خواهد داشت. پس از این مدت ، صورت شما دوباره شروع به پیر شدن می کند زیرا پوست مقداری خاصیت ارتجاعی و ساختار خود را از دست می دهد. در صورت تمایل همیشه می توانید یک روش پیگیری داشته باشید

۳. قبل از عمل ˓ مدت زمان دوره نقاهت را بپرسید

با توجه به پیشرفت های جدید در روش های لیفت صورت ، زمان بازیابی پوست و دوره نقاهت به اندازه ای که در ابتدا تصور می شد نیست. اکثر کلینیک های زیبایی گزارش می دهند که زمان بهبودی حدود یک هفته خواهد بود. برخی از افراد فعالیت های عادی را در حدود دو هفته بعد از عمل از سر می گیرند. برای کمک به روند بهبود ، اطمینان حاصل کنید که غذاهای سالم و مغذی می خورید و همچنین استراحت کافی دارید. علاوه بر این ، از دستورالعمل های خاص بهبودی که توسط جراح به شما داده شده است پیروی کنید

۴. جراح مناسب را انتخاب کنید

پس از سنجش گزینه ها و اطمینان از اینکه می توانید این عمل را ادامه دهید ، اکنون باید یک جراح پلاستیک دارای مجوز و حاذق و یک کلینیک مجهز و شناخته شده راانتخاب کنید تا با آرامش خاطر تن به تیغ جراحی  بسپارید.

 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare